Ny blogg




Jaha, då har man skaffat en blogg igen. Har känts tomt att vara utan så de blev nästan som ett måste.
Skönt att få skriva av sej osv.

Igår var jag ut med mina kära vänner Linnéa & Johanna. Började hemma hos Linnéa för att lämna över Jessika till Fredriks mammas mamma. Sen började vi lite lugnt med ett spel och dricka. Gustav hämtade upp oss snart där på för att skjus oss till p-hemmet. fortsatta festa där. Linnéa åkte hem ganska så snart pga att hon inte var så pigg. Johanna lyckas övertala mej till att stanna kvar, tog oss in på motorgården.Mkt trevligt folk. hade de jätte kul! Och tack Johanna och alla andra för de!
Ni gjorde kvällen lyckad!
Kom hem runt 6 på morgonsidan.

Idag var de meningen att jag skulle åka ner med Elisabeth till dkrs för att jobba hästarna i ridhuset. Vaknade 11 av rena paniken!
Gick ut till min älskade pärla som snart där på vissade sej ha tappat en baksko. Jahapp.... In och ringa Elisabeth för att tala om att jag inte kunnde följa. Tur i oturen hade hon heller inte tänkt åka pga. de hemska vädert som förs gick.
Har snöat massor hella dagen.....!
Så de har bara blivit en lugn dag för mej, Johanna,kalle  och hans tjej emma kom för bi på skotern för att lämna tillbaka min mobil som jag glömt i Johannas lägenhet igår. Ganska roligt att kolla igeom alla dessa sms och samtal man fått kvällen innan som man (en del) lyckats förträngt av nån anledning... haha!
Resten av kvällen har bara tillbringats framför datorn och sedan tv:en med mamma. Kollade in filmen- flickan som lekte med elden. Mkt bra film!

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen dröjer de nog inte länge förs jg somnar. ;)
Natti! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0