Ångest?

Vad ska man göra när allt känns piss? Vad ska man göra när ingen tycks förstå en eller har vilja till att lyssna?
Vad ska man göra när man inte trivs där man är eller med dom man är. När man saknar någon som inte bryr sej, och när man förväntar sej mer utan resultat.. De får mej att känna en känsla som är obehaglig som att allt kommer nå sitt slut imot min vilja. En kvävande känsla och en panik över hela kroppen på att när som helst få veta. Från något så bra till något så dåligt. Allting kan gå så fort. kan inte stå imot tårar.

Jag har sagt de förr men säger de ingen jag vill inget annat en hem hem hem hem....
Men samtidig som känslan och tankarna skrämmer mej, med tycket mot bröstet och paniken i kroppen att allt kan vända när som. Varför har jag den känslan ? Varför tänker jag ens så? 
Allting är väl bra där,, eller? 

Snälla allt jag behöver nu är du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0