Längtar hem

Jaha, den här dagen vart ju inte som tänkt iaf.
Har varit säng liggandes hela dagen pga. den här jävla förkyldningen. Har inte kunnat gjort mycket förs den äckliga huvudvärken tränger fram, och synen försvinner för ögnen och hörseln blir svag och knänen viker sej..
Lyckades på något konstigt sätt endock duscha på morgonen. I övrigt har jag mest bara fått i mej juice och kollat på tv.
Men någonting som endå glädjer mej är att jag äntligen får åka hem imorgon, och att vi är lediga på Fredag. Känns underbart.

Hoppas jag kan känna mej piggare till helgen, så jag får ge tid till mina efterlängtade hästar. Kanske jag bara är allergisk mot E-tuna ?

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0