28 februari

Hej på er!

Idag var vi (häst tjejera) hemma hos Gunnel med hennes hästar. Jag fick verka hennes shettis, mkt intressant och roligt. Men endock lite svårt... Kom hem runt 3 tiden och började direkt att städa lägenheten, diska och ska även snart tvätta. Drygt men de är ju ett måste.. Tur att man har en sån underbar pojkvän som fixar maten iaf.
Imorgon åker vi ner till ett stall och blir där hela dagen och får lära oss mycket nytt och någon typ av körning, har tyvärr glömt de mesta känns de som, minns varken vad han eller stället heter, inte ens vad de är för typ av körning!? VAKNA JESSICA!
Märks att helgen har slitit ut en kanske, hehe.
Vart en suuuper kväll med tjejerna Johanna, Linn och sofia hemma och i ängebo. Söndagen myste jag med mina pållar uppe hos mamma, tog hand om chance och tränade förtroede från marken. Underbara häst vad jag älskar henne.  Körede och åkte även en del skoter, skoj!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0