Dålig,igen.

Ligger hemma i sängen idag. Inte alls nå pigg, känner bara för att dra täcket över huve och vakna nångång till helgen.

Helgen som var har varit helt okej, åkte en sväng till mamma på fredags kvällen, sen lördagen var vi ute och åkte skoter hela dagen. Jag,henke,Emelie,Daniel,Johan och Anders. :)
Lördag kväll vart de fest i frigge vilket man fick ångra dagen efter,söndagen alltså. Jag har nu bestämt, att sprit ska jag aldrig mer dricka. Nä usch, kan inte bete mej för fem öre ens en gång.
Söndagen var de bara en massa mys hemma, med massor av godis,chips dricka och kladdkaka. Och världens bästa pojkvän såklart. Vart oxå bjuden på mat på bio pizzan av Henkes mamma med familj.

Mamma var nyss hit med choklad hjärtan och två stora fina rosor.
Och jag har massos av disk,tvätt och städning att göra igentligen, men har just nu igen ork alls.
Tror jag skjuter upp allt de där tills kvällen, om jag känner mej piggare. Så följer jag nog med mamma hem senare när hon hälsat på moster klart.

Igentligen var de här inlägget ganska onödigt att ens lägga ut, men efter som jag inte har bättre för mej  :p

aja, ha en glad alla hjärtans dag iaf! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0