Ledsen tjej.

Nu får de fan vara bra snart, finns de inte en männsika som ska kunna förstå mej? Finns de inte en enda som lyssna och kan känna vad jag känner... Jag känner mej helt utlämnad och totalt ensam i den här jävla världen.
När ska allt vända? Eller kommer allt vända? Eller ska jag sitta här dagar ut och nätter långa och bara må skit, bara gråta.. hela tiden..
När jag trodde allt var på sin väg lurades jag av dom jag trodde fanns för mej.
Jag orkar inte mer, de har jag sagt många gånger. Men nu måste de få sitt slut snart, annars... Ja, annars vet jag nog inte vad jag ska göra med mej själv snart.

allt jag vill är att känna ett stöd för att må bra.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0