Hej där

Hej bloggen, nu var de länge sen jag skrev igen. De blir långt mellan gångerna nu för tiden..

De har hänt en del sen jag skrev sist känns de som. Men de är tur att jag har dej kvar så jag har nån som verkligen har tid att lyssna hur jag känner.

Hur som helst har jag blivit 18 mitt upp i allt. Och de känns sjukt skönt, äntligen. Var och köpte min första cider på krogen igår och de kändes med ett leende! I present fick jag en super fin mobil, sony eriksson xperia och en bärbar liten dator sen en massa pengar,blommer och fina present kort.

Man kan orka mycket, man kan vara stark men ibland blir de för mycket för alla.
men de är inte alla som har lätt att prata om hur de känner, så då är de ett perfekt tillfälle att bara lägga sej framför datorn och bara skriva av sej.. ingen som avbryter, ingen som ifrågasätter eller ingen som ens kan se en.
Och de är skönt, för jag hatar att gå runt med en ovis känsla hela dagarna. humöret sjunker snabbt och jag känner att jag inte gör mycket annat en gråter nu för tiden, kanske är de för att jag är känslig, känslig för att vara rädd att bli sårad... Jag hoppas jag har fel, men visar de sej att jag har rätt förlåter jag aldrig de här.

Nu ska jag trycka i mej chips,dipp och cola framför en film..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0