Fullt upp

Känner att jag får saker gjorda idag.Tog en promenad på morgonen med Nellie sen nu har just beställt tävlings licens till mej och Chance, så förhoppningsvis blir de tävling i April, och jag är redan taggad och har redan lagt upp en plan med träning inför tävling, vad vi ska ha för utrustning och färger osv. Och jag älskar att planera inför tävlingar!! Bara hoppas att allt går vägen nu så hon inte går och tappar en sko eller liknande nån dag före.. Skulle vara så typiskt min häst.
Så snart ska jag på banken och betala in till WRAS för licenserna.
Har också pratat med vet. om en ny salva till skruttens ben. Hon är ju så klantig och lyckas alltid med något skumt i hagen. Ska nog sätta mardasser på hennes ben efter de här. Iaf, byta hage till en som är utan tex. sten och träd osv. :p
Nu ska jag ta tag i städningen innan banken. Damsuga och ta reda på disk.Sen promenad igen med Nellie, Sen apoteket för att hämta ut nya salvan och just ja, Banken var de också ! aja, har fullt upp. Har nog inte tid att sitta här iaf. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0